K'ma yang dalam keadaan gelabah.... pucat.... terburu2... tercungap2..... dengan baju yang berpeluh2(bucuk tol)...... dengan jari yang kuku yg xpotong.... mengesent SMS kat aku...... "saya TAG awak kat BLOG, sila jawabnya".... Demi menunaikan hasrat K'ma yang beria-ria nak suh adiknya jawab menda yang die tag tu... so aku dengan segala hulubalang2, pembesar2, dan pahlawan2 buat mesyuarat mengejut ( nasib baik diorg xtrkejut ) dan bincangkan jawapannya... so..jwapan nya... ade la ni.. nak tulis ni...


1) Makanan

Sama gak gan K'ma aku tu... die suka lauk ayam.. aku pom suka lauk ayam...(tapi xder la dicap sirim..cap halal ade la). lagi2 ayam tu dcelok tepung atau diperap dan digoreng garing2 macam kat ipoh yang aku selalu makan tuh... memang smpai menjilat buku lali.... pastu aku suka makan cekodok ( jeput) pisang... yang bulat2 n panas2 tuh... mmg aku xjilat buku lali dah... jilat siku plak... tp yang aku selalu rindu time duk jauh2 ialah masakan mak aku... makanan per yng die masak semua aku sapu.... kecuali la..time tu mak tersalah bubuh garam... mmg aku xmkn..aku xsuka benda yang masim.. (ikan masim).. yang paling aku nk makan.... kek coklat secret resepi...kih5... pastu kek coklat yang aku mkn time raya ari tuh...kih4

2) Bahan Bacaan

Siyes ar... aku suka baca manga.... (bukan buah mangga k.. komik..) n aku suka baca menda2 yang melawakkan... buku ilmiah ni aku xbape nak suka la geng... baca je terus zzzzzzzzzzzzzzzzzz.......

3) Rancangan TV

ahhaha.... RAJA LAWAK n spesisnya tu aku tengok la.. kalu mcm AF n spesisnya tu... haram aku klu aku tengok..( klu K'ma tu mungkin tengok kot..kih4..farah lagi la...kih4. )

4) Keperibadian

Kenal dan kwan dulu baru korg taw aku cmner.. tanya k'ma... die taw kot..kih4....farah tu taw kot ckit...kih4..

5) Hobi

Kacau orang dalam FaceBook tu no 1 kih3... kacau K'ma lak no. 2.... kih4.. pastu usik farah....
Klau aku boring baru la aku bukak blog aku ni.... n conteng2 ckit.... nak dikisahnya hobi aku ni mengadap menda 4 segi ni la..(laptop)... selain tu...aku suka tembak gambar org (gmbr curik)...kah4..

6) Impian

Nak jadi seorang yang boleh dibanggakan oleh parent aku ar... xkisah la dr segi ape pom.... yang penting parent aku tengok aku gan tersenyum... bukan menangis... dan megembirakan orang yang dekat gan aku.... macam k'ma.... farah.... n sape2 la..



TAG untuk INSAN terpilih:
2) Sape2 yang suka baca blog aku ar...ahhahah